Life is nothing without love :)


teisipäev, 31. juuli 2012

Käisin täna tööl , kuigi polnud miu päev. Üks tüdruk ei olnud tööle läinud ja siis helistati  mulle,et kas ma saan minna. Loomulikult, olen ma sellline , kes aitab teised hädast välja :D:D ! Rahvast käis jälle vähe ,aga no norm kui passimise eest makstakse :)  Olin 18.00'ni ja siis sain õnneks Liisa empsiga kohe koju.
Õhtul mõtlesin minna jooksma, panin riidesse juba ja värki , kuid siis oli vaja puid laduda hoopis ! Ilmselt pean homme ka laduma ...

Väga jube on mõelda,et viimane puhkusekuu hakkas :s Kohutav mõelda, et juba varstivarsti pean minema UUUDE kooli. Imelik nagu ma olen, ma kardan ! :D Ma ei tea, uus kool, uued inimesed, uued harjumused. Loodan,et kõik läheb hästi !


Täna tööl olles tekkis tahtmine teada, kas jäätis on siis kasulik v. Olen kuulnud erinevaid jutte, nii siis pidin ise asja uurima.
Sain teada, et jäätis kui piimatoode mitmeid organismile eluks vajalikke ja kasulikke aineid/komponente.
Jäätis sisaldab :
  •  kaltsium - on väga oluline luude, hammaste ja juuste ehitusmaterjal, samuti närvide ja lihaste toimimiseks, vere hüübimiseks jne.
  • magneesium - on vajalik südamelihaste tööks ja vereringe reguleerimiseks.
Ja mis kõige olulisem :
Jäätisel on ka veel üks hea omadus - ta on õhuline ja annab mitmeid kordi vähem kaloreid kui teised magustoidud !

nomnomm.
Kõik jäätist sööma nüüüd :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar